Trip ke Jepun - Osaka Day 5.2 (Fushimi Inari, Starbucks Ninenzaka Yasaka Chaya)

Trip ke Jepun - Osaka Day 5.2 (Fushimi Inari, Starbucks Ninenzaka Yasaka Chaya)
Lepas makan dekat Ayam-ya kita terus ke Fushimi Inari. Tapi biasanya sebelum ke Fushimi Inari akan singgah ke Nijo Castle sebab kalau ikut map akan lalu sini dulu sebelum sampai Fushimi Inari tapi sebab kan semua malas nak turun dan rasa macam sama je semua castle so terus gerak je. Kira kami lalu je sini tengok je dari jauh. hahhaha mentang-mentang bas selesa semua malas ye nak jalan.
Fushimi Ina…
Trip ke Jepun - Osaka Day 5.1 (Kyoto Tour - Arashiyama Bamboo, Ayam-ya)

Trip ke Jepun - Osaka Day 5.1 (Kyoto Tour - Arashiyama Bamboo, Ayam-ya)

Sebelum sambung cerita ke destinasi seterusnya kita share dulu pemandangan jalan raya sepanjang perjalanan tu. Jepun ni tak ramai guna kereta so susah nak jumpa tempat sesak. Perjalanan setiap hari rasa tenang je tau. K…
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...